2013. június 29., szombat

TÖKÖS-PADLIZSÁNOS LECSÓ PULYKAHÚSSAL

A fő az egészség bloggerjátékra készítettem ezt a finom nyári ételt. A felkérést Gizitől kaptam, a Gizi receptjei blog írójától. Köszönöm!

Hozzávalók:
2 fej vöröshagyma
2 zöldpaprika
2 kápia paprika
4-5 paradicsom
1 kisebb tök
1 kisebb padlizsán
50 dkg pulykahús
olaj

bors
csombord
1 csokor zöldpetrezselyem 
A húst, a paprikákat, a tököt, a padlizsánt, a paradicsomot felkockázzuk, a hagymát szálasra vágjuk, a zöldpetrezselymet felaprítjuk.
Pár kanál olajat felforrosítunk, hozzáadjuk a hagymát és elkezdjük párolni. Utána következik a hús, sorban a paprika, a paradicsom, majd végezetül a tök és a padlizsán. Sózzuk, borsozzuk, rámorzsolunk csombordot. 
Annyi vízben pároljuk, amennyi éppen ellepi.
Végezetül megszórjuk a zöldpetrezselyemmel. 












2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez a recept, így még én is megenném a lecsót! ;-) Én gyűjtöm a "Fő az egészség" mozgalom receptjeit, betettem a Tiedet is a listába! : http://teller-cake.blogspot.hu/p/fo-az-egeszseg.html :)

    VálaszTörlés