2013. május 7., kedd

FAHÉJAS RIZSES BÁRÁNY

Ezt a receptet orzóval készítettük a Chefparádé főzőiskolától nyert márciusi főzőbulimon. A receptre nem emlékszem tökéletesen, mert én nem főztem, csak szervezkedtem és dirigáltam.
Kicsiemővel pedig egy megbeszélés után nagyjából ebben a receptben egyeztünk ki.

 

Hozzávalók 4 személyre:
60-70 dkg bárányhús (én most combot használtam)
1 nagy fej vöröshagyma
3-4 kanál olaj
3-4 cikk fokhagyma
3-4 db paradicsom
2 rúd fahéj

bors
oreganó
 20 dkg rizs (vagy orzo)

A hagymát kockára vágjuk és kissé megdinszteljük az olajon, félidőben hozzáadjuk az apróra vágott fokhagymát is.
Sózzuk, borsozzuk, majd rádobjuk a felaprított paradicsomot, hozzáadjuk a kis kockára vágott húst, megszórjuk oreganóval és a lábosba tesszük a fahéjrudakat is.
Puhára füzzük, ha szükséges az elpárolgott folyadékot vízzel pótoljuk. Ha a hús már puha, rászórjuk a rizset (orzot) és pár perc kevergetés után lefedjük és betoljuk a sütőbe.
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése