2012. december 2., vasárnap

SONKÁVAL TÖLTÖTT ZSEMLE


Amíg kelt a zsemle tésztája, addig forgolódtam a konyhában, vártam, hogy amint kisül, neki is látok a reggelinek. Pakolgattam kifelé  a hűtőszekrény tartalmát, sajtreszelék, főtt-füstölt sonka...
Akkor villant be, hogy én ezeket belesütöm a zsemlébe. 
A zsemle tésztáját ÍGY készítettem el. 
Közben apró kockára vágtam 10 dkg főtt, füstölt sonkát, 5 dkg sajtot lereszeltem. A négybe vágott zsemletésztát centi vastagra, kör alakúvá nyújtottam, mindegyikre elosztottam  a tölteléket, mindegyikbe tettem 1-1 kiskanál hagymalekvárt is, összecsomagoltam, gömb alakúra formáztam, a tepsibe helyeztem még 20 percre kelni, megkentem a tojással, megszórtam pirított szezámmaggal és kisütöttem.



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése