2012. szeptember 20., csütörtök

CLUJ COWORK - EBÉD - PRANZ

Hiszek abban, hogy az életben semmi nem történik véletlenül. Nem tudom miért kerültem én kapcsolatba ezekkel az emberekkel, hogyan  jutottam oda, hogy ebédet főzzek nekik, tápláljam őket a kezem munkájával. Nincs válaszom ezekre, de mondhatom, kihívás és elégtétel volt a Coworkosoknak főzni.
Hétfőn megírtam  a listát a hozzávalókról,  s déli 2-kor már a piacon  vásároltam a menű alapanyagait. Mint a málhás szamár, megrakódva húztam haza, hogy máris elkészítsem a padlizsánszószt a főételhez, a chilizselét és a túrókrémeket az előételhez. Másnap szabadnapot határoztam el magamnak, reggel korán begyúrtam a szilváslepénykék tésztáját,  utána még elrohantam csomagolódobozokat vásárolni, no meg pailasse-t a túrókrémek alá.
Kifutottam az időből is persze, hisz pont amikor a spagettit főztem be-szűrtem le folyton csengett a telefonom. Miért ne mondanám el nektek, hogy rettenetesen izgultam, amíg az ebéd folyt én a Múzeum téren egy padon ülve próbáltam relaxálni, rettenetesen büdösen, fasírtszagúan és vártam, hadd legyen vége. Most már tudom, hogy lesz folytatás,  ezért róluk részletesebben a következő bejegyzésben fogok írni. Most nézzünk pár képet az ebédről, azzal a megjegyzésemmel, hogy egy ilyen csodálatos  milliőhöz nem talált a mőanyag evőeszköz és tányér. 




Dragilor de la Cowork, cred ca nimic nu este intampaltor, asa cum nu este intamplator nici faptul ca v-am intalnit si va gatesc. Sper ca mancarea facuta de mine sa va placa si sa va cada bine.





Pofta buna!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szép munka volt és biztos, hogy örömöd lelted benne.

    VálaszTörlés
  2. Miért főztél nekik? Nem nagyon értettem viszont szívesen ettem volna velük én is! :) Nagyon ügyes voltál, biztosan nem volt panasz a főztödre! :)
    Kivárom a következő bejegyzést, hogy többet tudjak. :)

    VálaszTörlés
  3. Amit sejtetni engedsz, abból csupa jó dolgokra következtetni.
    Hajrá Ildi!

    VálaszTörlés
  4. Azt gondolom, nem hiszitek el, hogy nincs kire főzzek, nincs sikerélményem a konyhai munkával. Emiatt nem épp semmiért, de nagyon kevésért egy napot rájuk áldozok...Mivel van kontinuitás, gondolom ízlik nekik!

    VálaszTörlés