2012. augusztus 8., szerda

ANANÁSZOS DISZNÓ

Hozzávalók 2-3 személy részére:
4 szelet disznókaraj vékony csíkokra vágva
fél felkockázott friss ananász (vagy 1 konzerv)
4 dl tejszín
2 szál zöldhagyma
6 kanál olaj
3 kanál szójaszósz
bors
2 kanál kukoricaliszt
1 csilipaprika


A disznóhúst megöntöztem a szójaszósszal, megborsoztam, majd megszórtam a kukoricaliszttel. Lefedve hűtőben pár órát pácoltam.
A wokban felforrósítottam 3 kanál olajat, rádobtam a húscsíkokat, majd erős lángon, folytonosan kevergetve puhára pároltam, majd ropogósra pirítottam.
A kukoricaliszt miatt hamar leég, de kavargatás közben folyton felkapargattam a leragadt morzsalékot. Szerintem szerves része lett  az ízvilágnak.



A hús hamar kész lett, kiszedtem a wokból, majd a maradék olajon hirtelen megpirítottam a ferdén felkarikázott zöldhagymát. Hozzáadtam a húst, megszórtam a felaprított csilivel, mellédobtam a kockára vágott ananászt (vagy a lecsepegtetett konzervet) és  folyton kevergettem, a tűz élénken lobogott, aztán ráöntöttem a tejszínt és pár percig együtt rotyogtattam.
Finom, sült rizzsel tálalhatjuk, de krumplipürével sem rossz.



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése