2012. augusztus 21., kedd

AGYVELŐS RÁNTOTTA

Mindig fogyasztottuk a belsőségeket, így nőttem fel, nem volt soha gond májat, vesét, szívet enni, a nyelvért egyenesen verekedtünk s mivel a disznónak-báránynak csak egy kis agya volt, hát mindig csak egy fricskányi jutott mindenkinek belőle.





Ez az adag: 2 vagy 4 személy részére készülhet. Most 25 dkg agyvelőt vettem, megmostam s szűrőben hagytam lecsepegni.
Közben egy nagy fej vöröshagymát szálasra vágtam s megdinszteltem kevés olajon. Amikor már szép, üveges volt, hozzáadtam az agydarabokat s 5 perc alatt, gyakori kevergetés mellett készre sütöttem,ztam, borsoztam. Felvertem pici sóval 4 tojást (ez a mennyiség még megbír 4 darabot is) majd ráöntöttem a hagymás agyvelőre és kocsonyásodásig sütöttem. Petrezselyemzölddel bőven meghintettem, borsoztam, kovászos uborkával tálaltam.


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése