2012. május 17., csütörtök

EPRES FINOMSÁG KEZDŐKNEK

Íme egy olyan finomság, amit véleményem szerint egy gyermek is el tud készíteni. Ha valaki mégsem, az nem azt jelenti, hogy kevesebb ennél, hanem azt, hogy én magyaráztam érthetetlenül.



Vettem egy csomag mirelit vajastésztát és szobahőmérsékleten hagytam kiengedni, úgy 3-4 órát. 
Aztán kissé lisztezett deszkán fél cm vastagra nyújtottam, majd körülbelül 8-9 cm átmérőjű köröket vágtam ki belőle.
A fele körökből egy még kisebb formával lyukat vágtam a közepükbe. Így tehát kaptam x számú teljes kört és ugyanannyi számú karikát. A teljes kört megkentem felvert tojással, ráhelyeztem a karikát és annak a szélét is megkentem a tojással. Előmelegített sütőben szép pirosra sütöttem őket.
A tészta alaposan megnőtt, a közepét visszanyomkodtam, kihűtöttem.
Közben megfőztem egy vaníliás pudingport és megtöltöttem a "kosárkák" közepét a krémmel.
Amikor kihűlt eperrel díszítettem.



Feleim, vegyetek és egyetek!

2 megjegyzés:

  1. Szia Kisildi,

    Tegnap ota bekoltoztem a bloqodba es igen jol ereztem magam :)
    Koszonom a sok vizualis elmenyt, az erzelmeimet felkorbacsolo jopofa storykat es a szives vendeglatast.

    Nagyildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked itt a helyed, sokszor virtuálisan, de párszor valóságosan is. A sztorik meg majd mind rólad is szólnak...

      Törlés