2012. május 31., csütörtök

BODZÁS EPERDZSEM

Kérlek fogadjátok szeretettel ezt a dzsemet, ahol az eper fantasztikus aromája diszkréten keveredik a bodzavirág illatával. Királyi!


Megtakarítottam és durvára törtem egy kiló illatos epret és összekevertem egy zacskó 2:1 gelfixel. Feltettem főni lassú tűzre, majd pár perc forralás után hozzáadtam fél kiló cukrot és egy kiadós marék bodzavirágot. 5 perc főzés után száraz, tiszta üvegekbe töltöttem és egy éjszakára szárazdunsztba tettem.



Arra külön odafigyeltem, hogy egy kevés nyalakodni való finomság maradjon mostanra is, nem bírom ki télig!



Feleim, vegyetek és egyetek!

2 megjegyzés:

  1. Annyira hangulatosak a fotóid!! :) Klassz a dzsem is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért töröm magam eléggé... a dzsem nagyon finom lett! Figyeld a következőt, nos az lesz a non plus ultra.

      Törlés