2011. december 18., vasárnap

FŰSZERES FORRÓ CSOKI PILLECUKORRAL

Valahogy úgy vagyok én a csokival, hogy nem csak enni, hanem inni is szeretem. 
 Ez a forró csoki pedig a csúcs az összes kedvencek között, édes, fűszeres, pikáns.




Képzeljétek el, mennyire kellemes dolog vasárnap reggel a jó meleg ágyban kucorogni,  és olyan forró csokit kortyolgatni, ami bőségesen meg van szórva pillecukorral, vagy a barátnőkkel összeülni délutan egy traccspartira és e fűszeres itallal és finom sütemánnyel kínálni őket. Hmmm...




Egy edénybe öntöttem 5 dl tejet, beleszórtam 1 kis rúd fahéjat, pár szem csillagánizst, 2 pici szárított chilit, 1 kiskanál vaniliakivonatot, 5 dkg kockára tördelt jó minőségű, legalább 70%-os csokoládét és egy jó kanál mézet. Ahhoz, hogy az íze tökéletes legyen, szórtam bele egy csipet sót is. Hagytam forrdogálni pár percet, majd leszűrtem, csészébe öntöttem és pillecukorral borítottam be. 
Élvezetes, amikor az olvadozó pillecukrot kikanalazzuk a csészéből, majd rákortyolunk  egy kis fűszeres kalóriabombát. 
Én ezt reggeliztem saját készítésű vajas brióssal.



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése