2011. november 2., szerda

Zukkini töltve


Gyönyörű őszi hétvége a Hegyen, végre főzhettem olyanoknak, akik ezt szívesen fogadták. Nagyildi, Gidó, Zuzu, Dalma, öröm volt nektek ételt készíteni, hálás kosztosok vagytok!



 Kettévágtam 6 friss babycukkinit amit Dalma gondos kezecskéje válogatott ki az árúház polcáról és a belsejét késsel-kanállal kikapartam. A kikapart tökbelet gondosan eltettem  a másnapi reggelihez. 
Egy jó nagy fej hagymát apróra vágtam, dinsztelni tettem pár kanál olajban, majd amikor már üvegesedni kezdett rádobtam egy fél kiló darált disznóhúst. ztam, borsoztam és megszórtam egy varázsfűszerrel, amit Zuzu szervált Franciaországból és amiről fogalmam sem volt, hogy mit tartalmazott, csak az illata alapján mertem bevállalni. Mikor már megvolt a husika, levettem a tűzről, kihűtöttem és összegyúrtam egy egész tojással, 2 nagy szelet beáztatott és kicsavart kenyérszelettel. Megtöltöttem a cukkinicsónakokat  a töltelékkel, darabolt paradicsommal és reszelt sajttal szórtam meg, meglocsoltam pici olajjal, majd sütés előtt még aláöntöttem egy pohár vizet. Fóliázás után a sütőben 30 percig sütöttem, majd kitakarva még 15-öt.



Feleim, vegyetek és egyetek!
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése