2011. november 24., csütörtök

RÁNTOTT GOMBA

Annyira banális az egész, hogy írásra sem érdemes, de... felhívott Cristi és arról érdeklődött, hogy kell a gombát rántani. Diktáltam neki buzgón, jegyzetelt, amikor arra gondoltam, egyszerűbb lett volna ide irányítani őt és rábízni a többit a sorsra, a google fordítóra és az ügyességére.
Szóval, valamelyik nap gyönyörű szép, apró gombákat vásároltam. 
Szűrőbe tettem és gyorsan, folyó víz alatt, áztatás nélkül lemostam őket. 




Hagytam lecsöpögni, papírtörlőbe megszárogattam őket.
Előkészítettem három tányért, az elsőbe lisztet, a másodikba felvert,zott, borsozott tojást, a harmadikba pedig prézlit tettem. 
Ha lett volna több eszem, a prézlibe vegyíthettem volna szezámmagot egy kanállal, de elfelejtettem.
A tányérok sorrendjében bepaníroztam a gombafejeket, (liszt, tojás, prézli), majd forró, bő olajban kisütöttem őket. Tartármártással ettem, nagyon finom lett.

Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése