2011. november 10., csütörtök

Óriáscsiga fetás brokkolival

Annyira lenyűgőzően szépek az óriáscsiga tésztáim, a lumaconik, hogy nem tudok betelni velük. 
Jó volt fényképezni, elkészíteni de a legjobb volt megenni őket. Nagyon szeretnék egyéb tésztaformákra is rátalálni, például a Tisztatészta blog tésztáslányánál látott óriáskagylókra. Ami késik nem múlik!



Elsőre húsos raguval töltöttet próbáltam, az nagyon sikerült! Utána a brokkolis-fetás következett. Nos, döntsétek el magatok, melyiket szeressétek...


Megfőztem 30 dkg brokkolit enyhén sós vízben. Amikor puha volt leszűrtem, kihűtöttem, pürésítettem, majd  összekevertem 15 dkg reszelt zsíros fetával, frissen őrölt borssal, csipetnyi szerecsendióval. Ezzel a pasztával megtöltöttem az 5 percig főzött, (30 dkg) leszűrt és kihűtött csigatesztákat, egyenként, türelemmel és persze töltelékkel.


Egy tűzálló edény aljára sorakoztattam a duci gastropodáimat, majd nyakon öntöttem őket egy pohár tejszínnel, sajtot reszeltem rájuk és befedve 20 percig, majd kitakarva még 10 percig sütöttem őket. Az eredmény? Egy igen finom, aromás étel, mindenkinek a kedvére való.




Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése