2011. október 23., vasárnap

Sültpaprika krémleves

Mennyire egyszerűen elkészíthetőek a krémlevesek, legyenek azok gyümölcsből vagy zöldségből. Nem kell tudni precízen darabolni, csak összedobálni a hozzávalókat és a végén összeturmixolni. Levesbetétek variációinak a  tömkelegével lehet fogyasztani és ha sokat keszítettünk, le lehet fagyasztani is. Mivel  a piacon az utolsó kápiapaprikákat árulják, arra gondoltam elkészítek egy sültpaprika krémlevest. 



Lesütöttem  5 nagy paprikát, a szokásos módon, feketére, szenesre, megpucoltam és turmixoltam.

Feldaraboltam és megdinszteltem pár kanál olajon egy nagy hagymát, 2 cikk fokhagymát, majd amikor megvolt rádobtam egy diónyi apróra vágott gyömbért és 1 kanál mézet. Picit karamellizáltam, majd felöntöttem 1,5 l zöldségalaplével, belezuttyintottam a paprikát és hagytam főni úgy jó 5 percet. ztam, borsoztam, pici chilit is tettem bele. 


Amikor úgy éreztem minden megfőtt (pár perc, ennyi kell) levettem a tűzről, botmixerrel pürésítettem majd tejföllel behabartam. 
Amennyire egyszerű, annyira nagyszerű!


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése